26 februari 2009

Kladdkaka

Igår kväll bakade jag första provbaket ur min nya bok “Två systrars söta” och jag lovar, en bit av himlen fanns i den kakan! Vit chokladkladdkaka med crémefraiche glasyr, söt kaka med lite syrlig glasyr, kladdig, seg och härlig, mumsigt värre!Hör av er om ni vill ha receptet….

Ska åka och jobba om några timmar, blir sedan kvar där hela lördagskvällen. Väntar jobb även imorgon bitti, så jag kommer bara hem och vänder ikväll. För mig som i normala fall bara jobbar natt känns det mycket konstigt att åka till jobbet mitt på dagen. Ännu mera konstigt kommer det kännas kl 05:15 imorgon bitti när klockan ringer och det är dags att gå upp…jisses… kan inte minnas när jag senast gick upp så tidigt (ja ok, jag är bortskämd)

Nedräkning pågår 26 dagar kvar till tillträde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar