26 februari 2009

Oatmeal cookie

Om någon där ute står i valet och kvalet vad de ska köpa för bakbok så kan ni sluta fundera nu! jag har hittat den ultimata kokboken för alla gottegrisar där ute! “Två Systrars söta - 170 frestelser från the cookbook café” är en helt fantastisk bok som alla som älskar att baka borde köpa.
När jag precis fick hem den satt jag och bläddrade i över en timme tror jag och kunde helt enkelt inte bestämma vad jag skulle börja med, så mycket gott fanns det!
Idag har jag provat deras ljuvliga havrekakor, man kunde välja mellan tre olika fyllningar och jag valde… jordnötssmör och choklad, jamen ni hör ju!
Har precis avnjutit en nybakt till en kopp kaffe och det var himmelskt!

Ikväll ska jag iväg till hästarna och rida, får se om jag och T hinner få på några beslag på möblerna innan (måste kolla om de torkat först, en relativt viktig faktor) annars blir det imorrn och sedan bildbevis!

Håll i er nu - bara 16 dagar kvar! (oooooh det är ungefär 2 veckor!…ja, ungefär….)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar