26 februari 2009

Sambofynd


Ja, min sambo T passade på att åka på loppis UTAN mig när jag jobbade i helgen! hur orättvist som helst….
Han hittade i alla fall till ett loppis vi aldrig varit på som hade hur mycket fina saker som helst… nästa helg ska vi åka dit tillsammans för eventuell inhandling av flera saker, han vågade bara handla med sig ett pottskåp hem som han kände sig ganska säker på att jag skulle tycka om, och visst gjorde jag det! Hur underbart som helst!
Men någon har någon gång i tiden varit framme och satt dit två “gnuggisar” föreställande två av de små dvärgarna… så jag måste slipa och måla lite, även om jag tyckte det lite slitna var fint… men “gnuggisarna” var inte fina…

Hoppas ni haft en bra helg!

Nu är det 24 dagar kvar till tillträde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar