29 december 2009

God Fortsättning!

Hoppas att ni alla haft en härlig Julhelg med god mat, trevligt sällskap och fina klappar!

Jag och T fick lov att ändra våra planer i sista minuten. Som jag berättat tidigare var det tänkt att hela släkten skulle komma hem till oss på Julafton. Följaktligen hade jag gjort alla förberedelser som kommer med det och dagen innan jul blir T sjuk!
Så istället för att fira Julen hemma blev det till att packa ihop all mat i kassar och lasta in i bilen ihop med julklappar och istället bege mig till min mamma som som tur är inte bor långt bort. Julen fick firas där istället och stackars T fick vara hemma själv.

Vi fick många fina och praktiska julklappar, men en av de absolut finaste är lampan ni ser ovan - är den inte underbar!?
Den fick T och jag i Julklapp av min mamma och hennes sambo, tack snälla ni!

Nu återstår bara att önska er en trevlig Nyårsafton och att be er alla om att visa hänsyn mot alla stackars skotträdda hundar som finns där ute!


12 kommentarer:

  1. Vilken vacker lampa!!
    Och granen var helt underbar! Hoppas julen var okej, sjukdomar kommer smygandes när man minst anar, många som bli sjuka när ledighet kommer och man kopplar av...
    Det är såååå kul att få julklappar fast man är vuxen :)
    Kram på dig och önskar Dig ett Gott Slut och sen att det nya året ska komma med lugn, överraskningar och en massa skoj!!
    ps. jättefin blogg!!ds

    SvaraRadera
  2. Va fin lampan är, hoppas ni får ett trevligt Ny År och ett riktigt bra 2010

    Mormor

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad tråkigt att julen inte blev som ni hade tänkt er.
    Vilken fin julklapp, lampkronan var så vacker.
    Tack för receptet gästerna tyckte det var jätte gott och alla ville ha receptet med sig hem.Ett gott betyg.
    Önskar Ett Gott Nytt År
    Många nyårskramar!!!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Vilken underbar lampa förstår att du blev glad!!! Ha ett riktigt bra nyår! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Åh vilken vacker lampa!
    Önskar dig också ett riktigt gott nytt år!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  6. God fortsättning på er med :)

    Men hade det inte varit lättare att flytta på mr T istället? hihi

    Kramar
    Sigrid

    SvaraRadera
  7. Vill bara titta in och önska dig ett gott nytt år...

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  8. Vill önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  9. Vilken fin julklapp..Hoppas att det har friskats på och att ni fick fira en härlig nyårskväll..Kram Anne

    SvaraRadera
  10. Sjuk över jul, det känner jag alltför väl till! Hoppas att bacillerna hos er har flytt bort, här är man äntligen frisk igen - en bra början på det nya året.
    Vad roligt att ni fick en så efterlängtad lampa, ser ut att passa perfekt över ert köksbord.

    SvaraRadera
  11. Så tråkigt att T blev sjuk. Hoppas han mår bättre.

    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  12. du har precis min inredningstil, så vackert!

    SvaraRadera